A fotorealisztikus grafika csak egy karnyújtásnyi távolságban van, ez már szinte megkülönböztethetetlen a valóságtól.
A lent megtekinthető videót („A valós idejű renderelés határainak feltárása”) Rense de Boer készítette, aki egyébként már nem először hívja fel magára a figyelmet professzionális minőségű 3D animációival. A szakember önéletrajza szerint 14 éve űzi az ipart, ez alatt számos jó nevű fejlesztőcégnél (DICE, Epic Games, Sony, V1 Interactive) megfordult. A videó végén majd láthatjátok, a technikai alapot ezúttal az Unreal Engine motor szolgáltatta.
Elképesztően jól néz ki!
A valós időben manipulálható technológiai demonstráció magától értetődően nem hétköznapi meghajtást igényel: Intel Core i7-5960X, 64 GB RAM és két darab NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti volt a munkagép. A csúcsminőségű grafika a jelenben mutatja meg a jövőt, mert minden bizonnyal eltart még pár évig, amíg egy hétköznapi PC könnyedén megbirkózik az ilyen magas szintű kihívásokkal.
További ajánlott hírek:
.